piątek, 8 kwietnia 2011

pierwsze CANDY u Moni :)





Tak żeby rozpowszechnić swojego bloga postanowiłam zrobić CANDY. 


Tak więc ogłaszam wszem i wobec CANDY u Moni :)


Zasady Candy znacie wszyscy:
- zostawiacie komentarz pod tym postem
- wstawiacie ze zdjęciem na swojej stronie link do Candy:)
- a chętni mogą również dodać do obserwowanych mojego bloga - będzie mi bardzo miło!
Wylosuję 2 osoby. A Candy to na pewno jakaś biżuteria wykonana przeze mnie ale jaka.. to będzie NIESPODZIANKA:)


Kochani, ogłoszenie wyników Candy:  22.04.2011:)

2 komentarze:

  1. Witaj, dziękuję za zaproszenie :) z zasady nie biorę udziału w Candy, gdzie nagrodą jest coś, co potrafiłabym zrobić sobie sama, bo nie chcę zabierać miejsca innym, którym na pewno zależy na nagrodzie bardziej niż mi ;) ale zrobię to dla Ciebie i wstawię bannerek u siebie :) jeśli się tak zdarzy, że mnie wylosujesz (co byłoby cudem, bo ja w takich zabawach nigdy nie wygrywam), to po prostu losuj jeszcze raz :) Swoją drogą dopiero zaczynasz i już Candy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za komentarz:)
    Candy na samym początku aby rozprzestrzenić trochę swojego bloga. Jest to dla mnie ogromna odskocznia od szarej rzeczywistości. Nie mam zbyt wielu znajomych, chcę jakoś zachęcić do spoglądania na mojego bloga chociaż raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń